'Median kreativna rješenja' održao je predavanje na temu digitalnog marketinga u turizmu u Razvojnoj agenciji Šibensko-kninske županije. Naša informativna radionica na taj je način povezala desetke poduzetnika, a u dvorani Razvojne agencije tražilo se mjesto više!
Predavanje je zamišljeno kao interaktivna informativna radionica namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima koji posluju u turizmu te privatnim iznajmljivačima.
Uvodnu riječ imao je viši savjetnik u Razvojnoj agenciji Šibensko-kninske županije, Ante Marić, koji je održao kratku prezentaciju županijskog natječaja 'Program dodjele poticajnih sredstava za razvoj malog gospodarstva u 2019. godini' namijenjenog malim i srednjim poduzećima na području Šibensko-kninske županije.
Kreativni tim Mediana u sastavu direktora Zorana Diklića, PR i project managerice Anamarie Petani Čvrljak, dizajnera vizualnih komunikacija Ivana Perkova i senior dizajnera Miće Samardžije na sažet, jasan i zanimljiv način prisutnima je približio temu Internet marketinga u turizmu, a poslušat su nas došli djelatnici u turizmu, privatni iznajmljivači, ugostitelji, hotelijeri te drugi poduzetnici u sektoru turizma.
O važnosti Internet marketinga dovoljno govori podatak da čak 96 posto putnika putem Interneta započinje svoje istraživanje o putovanju, a njih 85 posto smatra Internet glavnim izvorom informacija.
Osim toga, govora je bilo o važnosti vizualnog identiteta brenda koji je lice poslovanja, njegova odjeća, frizura, njegov stav i boja glasa.
Uz važnost vizualnog identiteta, tim Mediana je govorio i o važnosti storytellinga, odnosno kreiranja priče kako bi se brend što uspješnije povezao s ciljanim klijentima, publikom ili potencijalnim gostima.
Na održanoj informativnoj radionici naglasak je postavljen i na važnost društvenih mreža u digitalnom marketingu u turizmu.
Na petom poduzetničkom Meetup-u, održanom u opuštenoj atmosferi, tražila se stolica više, a nadamo se da će se ovakva praksa nastaviti i dalje!